onsdag 23 maj 2012

Onsdag och minnet

Idag har vi hunnit med ett besök på Ikea trots att jag jobbade till 17. Familjen kom och hämtade mej efter jobbet så efter Ikea fick de lämna mej där så att jag kunde cykla hem, jag måste ju ha den med hem och vi har ingen cykelhållare för vi har inget drag på bilen. På Ikea åt vi mat och handlade lite.

Minnet har inte varit så bra idag, imorse fick jag en semesterlapp på sonens förskola den vek jag ihop men jag glömde var jag la den så den fick jag leta på innan jag cyklade till jobbet. På eftermiddagen ringde en kollega som slutat för dagen, hon hade glömt filtarna i tvättmaskinen så jag sa att jag skulle fixa det. Det glömde jag så det fick jag göra när jag hämtade cykeln. Efter melliset gick vi ut och då var jag säker på att jag tog med telefonen ut men den var inne upptäckte jag när vi varit ute i nästan 2 timmar.
hoppas att morgondagen blir bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar