lördag 26 maj 2012

Grejat

Idag har min man varit och hjälpt en jobbarkompis så jag och barnen har varit hemma hela dagen. Dagen har en viss förmåga att börja alldeles för tidigt. En del har ju barn som vaknar tidigt men det har mina slutat med, här är det jag som vaknar tidigt. 10 över 6 hade jag varit vaken en stund, jag vill sova längre för jag blir jättetrött på dagen.
Bullar har jag bakat idag, tvättat har jag också gjort. Det blev lite planterat också, jag tänkte ta lite kort men det var jag för trött för.
Mina föräldrar kom förbi med körsbär så jag har kokat saft.

1 kommentar:

  1. Då kan få måna Elmer en natt. Han somnar jättesmällt på kvällen och sover oftast hela natten men han vaknar sååååååååååå tiiiiiidiiiiigt!!!! Vid 6 som du, och så hämtar jag honom vid 10 så kan du få sova middag :-)

    SvaraRadera