söndag 13 maj 2012

Kalas

Ifredags fyllde min mamma år och igår var vi på kalas. Alla mina syskon med sina barn var där så det var full fart. Som vanligt när vi träffas allihopa försöker de med kamera ta kort på alla barn samtidigt. Det har inte blivit något jättebra kort än, de yngsta är ju bara 1 år så det är inte så lätt att säga till dem att de ska sitta ordentligt. 4-åringen ville inte alls vara med, hon blev mutad med en barbie tidning.

Det är nån som tycker att det luktar om blöjan. 


Idag har vi varit på Marieberg, dottern behövde gummistövlar och sonen var tvungen att handla lite för sina födelsedagspengar som han fick av farfar igår. Jag behövde handla på Panduro. Jag behövde köpa tights också men det glömde jag. Det blev lite annat också.

2 kommentarer:

  1. Haha, det syns på Elisia att hon är mutad så där snällt sitter hon aldrig när kameran kommer fram. Hon har dock inte fått mutan än så tala inte högt om den!

    SvaraRadera