söndag 17 februari 2013

Syfestival

Igår var jag och min yngsta lillasyster på syfestival i Stockholm. En av våra fastrar var också där, träffade henne när vi väntade på bussen. Roligt var det. det fanns en hel del att titta på. Jag kom hem med lite garn men jag hittade inte mitt favorit garn, M&K eco ull. Syrran hittade baby ullen men jag ville bara ha ett nystan eco ull. Järbos raggi hittade vi inte heller.


Jag köpte ett fodral till mina Knit Pro stickor. Det är rundstickor som man kan byta ut stickorna på så det är lite smådelar att hålla reda på. Hur det ser ut inuti kan du se här. Glömde be mannen att fota det. Mönster går alltid åt och Candy mönstren är så söta.

Jag brukar alltid läsa om sånt här roligt när de redan har varit men den här gången läste jag på en blogg redan förra veckan att det var syfestival så det var tur att vi kunde åka den här helgen och att det fanns biljetter kvar för det var en full buss som åkte till Stockholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar