tisdag 26 februari 2013

Hallå

Jag har tänkt blogga hela helgen och även igår men inte orkat. Här kommer dock en rapport om de senaste dagarna. I torsdags var jag och barnen lediga då var vi på en prova på ridning på Folkatorps ridskola. Det uppskattade båda barnen. På fredagen var det skridsko åkning med kompisar som gällde. Först gick vi till Tallängen för den isen är både bättre och större men tyvärr var den nyspolad så vi fick gå till en mindre is. Det gick att åka där med.
I lördags var vi och bowlade hela familjen.


Innan bowlingen var vi i lite affärer och så åt vi lunch. Efter bowlingen fikade vi hos barnens farmor och fästman. Vi var borta större delen av dagen och när sonen insåg det blev han jätteledsen. På söndagen ville han inte åka nånstans men det gick bra att leka med en kompis.

Jag gick en lång promenad i söndags och fick jätteont i huvudet och har fortfarande lite ont efter två dagar. Jag är allmänt hängig så jag åkte hem tidigare från jobbet idag och stannar hemma imorrn också.

1 kommentar: