söndag 17 juni 2012

Projekt

Jag hade gjort klart med ganska många av mina projekt, det var bara krokad mössa och mormorsrutor på listan. De sakerna tar ganska lång tid att göra. Mössan för att det är så segt att kroka just nu, mormorsrutorna för att det ska vara så många till filten/överkastet. Listan har blivit lite längre för jag kom på att det snart är två födelsedagar, sonen tjatade till sej dotterns apa så jag ska göra en ny till dottern och jag försökte pigga upp mej med lite vantstickning. Garnet till vantarna köpte jag i vintras och jag har varit sugen på att sticka vantar ett tag.

Dottern är piggare idag men har fortfarande ont i magen. Mannen är på radiobil tävling där han är funktionär, han var där hela dagen igår också. Jag är trött och har ont i halsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar