lördag 9 juni 2012

Allmänt

Nu har det varit några dagar med mycket att göra. I torsdags jobbade jag först som vanligt sen åkte jag hem och hämtade barnen och sen tillbaka till jobbet. Vi hade nämligen grillkväll med föräldrar och barn. Jättetrevligt.
 Jobb som vanligt igår men fy vad jag var trött på kvällen, jag brukar piggna till efter lite mat och dusch men icke. Natten blev inte rolig heller. Dottern kom och ville att jag skulle följa med på toan. Sen la hon sej i våran säng, det blev lite trångt och varmt så vi la oss i hennes säng istället. Där låg jag en liten stund strax efter ett la jag mej i min säng. Klarvaken. Efter tag vaknar mannen, då regnade det. Han gick upp på vinde för att kolla om det regnade in, det gjorde det. Då var klockan tre. Vid fyra spyr dottern. Mannen fick ta det. Men jag har varit trött idag ändå. Jag har varit i Hallsberg på pysselplanering också.

1 kommentar: