söndag 22 januari 2012

Uppdatering

Full fart hela helgen. Igår rev mannen i huset taket i vårat sovrum, innan det var vi naturligtvis tvungna att tömma sovrummet. Vi har ju inte så stort rum men det låg en hel del saker under sängen. Jag och dottern var på biblioteket, vi försökte få med sonen också men han ville vara hemma. Tanken var att jag skulle ta med barnen så att mannen skulle få jobba i fred.
Lite roliga böcker hittade vi. Mest jag. Jag lånade bl a en bok med mössor, mönster alltså. Det fanns ett mönster på en krokad mössa som jag var tvungen att börja på.

Idag har vi varit på M-berg och shoppat. Min Fjällräven Greenland jacka har börjat krångla. Jag kan dra upp dragkedjan till brösthöjd sen åker den isär. Så nu har jag en ny jacka. På eftermiddagen bakade jag lite kakor och en sockerkaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar