fredag 16 november 2012

Poff

Nu har det poffat till igen och blivit fredag, förstår inte riktigt hur det har gått till. Det har inte hänt så mycket men läste nyss att mamastina har  problem med sina trästickor. Det har tydligen jag också. I onsdagskväll stickade jag med min rundsticka 3 som är gjord av trä i sängen. Kom på att det var nåt på datorn som jag skulle kolla. Då kom jag på att jag ska skicka bilder till andra systern och frågar min man vilka bilder vi ska skicka. Det var dumt för han hävde sej över hela sängen så när jag var klar var mina stickor i flera delar. Tur att jag kunde ta mina strumpstickor.

1 kommentar:

  1. Trästickor är bara skit.... Har du dubbelt av 3,5:or eller? Det är den enda storleken jag inte har så om du inte vill ha dem kan de bli en fin present någon gång.

    SvaraRadera