lördag 24 november 2012

Julgala

Igår var jag och mannen på julgalan med hans jobb. Jättekul! Vi har inte gjort nåt utan barnen sen september förra året. Mamastina skjutsade in oss till Örebro, då pratade vi om att ha gemensamma bekanta utan att veta om det och att man kan upptäcka det på fb. På min mans jobb är de ca 18 anställda och en av dem är tillsammans med en tjej som jag gick i parallell klass med hela högstadiet och gymnasiet. Hon bodde dessutom i samma håla som vi bor i när hon var liten. Det gjorde en annan av hans kollegors fru också.

Igår var det även 16 år sen jag och min man var på bio för första gången, då hade vi varit tillsammans i tre veckor.

Idag har jag och barnen varit på julmarknad och åkt häst och vagn med några kusiner. Sonen utökade sin tomtesamling med en tomte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar