söndag 30 september 2012

Shopping

Igår shoppade vi loss på Kavat butiken. Barnen fick dyra vinterskor, de fick nästan likadana förra året som de var väldigt nöjda med så det fick bli såna här.


Jag köpte ett par skor till mej också. De var inte gratis så jag får inte handla så mycket den här månaden.


Vi var en sväng till Marieberg och Örebro också. I Örebro träffade vi barnens farmor med fästman.

På eftermiddagen kom mamastina för att låna symaskinen. Lite fika var vi tvungna att ha så jag slängde ihop en kladdkaka som var uppskattad.

Idag har jag varit på ett Me and I party men det var inget som dög åt mina barn. Jag köpte inget till mej heller, det får räcka med att jag köpte skor till mej. Ska gå och ta in ved så kanske jag piggnar till, har lite ont i huvudet också. Dottern har varit lite hängig idag, vi har säkert nån elak bacill.

2 kommentarer:

  1. Ska du ut och rida? Har jättesvårt för skomodet som är nu när det är jodpurs som gäller, men desto billigare blir det eftersom jag inte köper några skor.

    SvaraRadera
  2. Jag kan ha lämnat någon bacill hos er! Tyvärr inte alla för jag har en del kvar i halsen...
    Hur kan man inte hitta något från Me & I?!! Köp åt mina barn nästa gång! De får ha på sej kläderna vare sej de vill eller inte.

    SvaraRadera