tisdag 21 augusti 2012

Syföreningsmöte- Yemenväst

Jag har velat sticka en Yemenväst en längre tid, men jag har inte haft nån att sticka till och jag har varit lite osäker vad jag ska ha för garn. Jag ville prova att sticka runt på en rundsticka för det har jag inte gjort förut, dessutom ville jag prova att flätsticka. Jag tog två garnnystan som jag fick med en sticktidning förra året som jag inte visste vad jag skulle göra men och började sticka.


Eftersom att garnet var lite stickigt så ville jag inte ge den till en bebis så Smurfan fick en ny klänning. Dottern blev nöjd med den. Det här är mitt bidrag till syföreningsmötet. 

2 kommentarer:

  1. Den blev jättefin!! Har planer på att göra fler till Elisias dockor men jag har kommit av mej lite. För andra roliga saker att göra :-)

    SvaraRadera