lördag 10 september 2011

Dop

Idag har vi varit på dop. Det var mitt yngsta syskonbarn som döptes. Jag fick den äran att vara fadder tillsammans med barnets farbror. Efteråt blev det lunch och fika. Lunchen bestod av pajer, jag hade gjort en. Jag hann inte smaka på den så jag hoppas att den gick att äta. A. åt som vanligt ingenting bara några bullar men inte lika många som han brukar äta. Dottern åt i alla fall korv med bröd som barnen fick.


Igår träffade jag mina nya arbetskamrater, det var väldigt roligt. Men det är några veckor kvar tills jag ska börja där. Vi var även på Kumla markén. A. handlade bara i leksaksaffären. Dottern handlade en grej på markén och två i leksaksaffären. Det är nog ingen idé att gå markén. Jag köpte ett par fårskinnstofflor och en burk honung.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar