lördag 6 augusti 2011

Hosta

Dagen eller rättare sagt natten började med hosta strax före fyra. Somnade om gjorde jag som tur var, tror jag gick upp strax före nio.

A. ville till Toy´s r us idag så dit åkte vi när I.s kompis som sov över hade åkt hem. I. ville ha en dockvagn och jag tycker att de är för dyra där så vi åkte till Biltema. Där var de naturligtvis slut. Jag tror inte hon kommer att leka så mycket med en dockvagn så därför vill jag inte köpa nån för 700 kr.
Sen bar det av till Ikea för lite lunch. Där tappade vi nästan bort A. Han ville titta på TV när han åt sin glass och vi tittade till honom flera gånger men sen skulle han gå tillbaka till vårt bord och då gick han åt fel håll. Men allt gick bra.
Jag köpte två tidskriftssamlare i trä som jag har målat och försökt snygga till lite.


Imorgon blir det picknick i stadsparken med E.s mammas släkt.

Madde: Det är dåligt med blåbär. Det brukar räcka med att gå några meter in i skogen, nu fick jag gå längre och hittade inte så mycket.

1 kommentar:

  1. På tal om Lotta böcker så tror jag du har ett gäng som är mina som jag kan ta när du läst ut dem.

    SvaraRadera