tisdag 13 augusti 2013

Syföreningsmöte- börs

I somras stickade jag en börs. Enligt mönstret är det i alla fall det. 

Det skulle vara en dragkedja egentligen men jag stickade ett lock istället. Det vinröda garnet är från Hippstick, jag kommer inte ihåg vad det heter. Det var rea på det för de skulle sluta med det garnet. Det gråa har jag gjort själv.



Det grå är rätstickat och det vinröda är stickat med vävda maskor. Jag har använt stickor 12.

Nu ska jag bara komma på vad jag ska ha börsen till. Jag kan inte ha för små saker i den eftersom att det kan ramla ut.
Ha en härlig tisdag.

4 kommentarer:

  1. Du får väl ha knappar eller nåt i den :-) Fin blev den, och kul att använda egengjort garn! Börjar bli lite sugen på det men bara lite!!

    SvaraRadera
  2. Perfekt litet restgarnsprojekt :)

    SvaraRadera