tisdag 4 december 2012

Pyssel

Förra veckan gjorde jag en krans som jag inte orkade fota eftersom att jagvar sjuk. Det har jag gjort idag.


Jag har gjort den själv men vi hade mycket fint material att välja på och vi hade någon att fråga. det var första gången som jag gjorde en krans.


Det syns inte så bra men det är en kotte med glitter längst till vänster, kottomte och garntomte. De här hade jag med till jobbet när vi hade pysselkväll med föräldrarna. Fast limmet vi hade på jobbet var slötorkande, det tog väldigt lång tid för limmet att torka.

I lördags var jag och dottern i Stockholm för att titta på Stockholm Horse Show. Det var jätteroligt. Vi hann gå lite i affärer också. I den första affären vi var inne i träffade vi en familj från samma lilla håla som vi bor i. Ibland är världen liten.

1 kommentar: