söndag 15 april 2012

Fredag, lördag och söndag!

I fredags åkte jag hem tidigare från jobbet, det kändes som om jag skulle spy. Som tur var gjorde jag inte det men jag mådde dåligt hela kvällen så min man och dotter fick handla mat. Dottern valde en ny tandborste till min man, men den fick han inte behålla så länge. Gissa varför?


I lördags mådde jag lite bättre men jag orkade inte göra så mycket. Jag stickade en del, gick i pyjamas fram till kl 13 tror jag. På eftermiddagen var vi på kalas. Det var min lillebror som fyllde 16 år. Tiden går fort för han var bara drygt ett halvår när jag och min man träffades. Min man åkte till Uppsala med sin pappa för att spackla, måla och tapetsera.

Idag har jag och barnen varit i Marieberg, de handlade lego för sina egna pengar. Sonen fick två par byxor, det är liksom lite hål i flera av hans byxor. Mannen kom hem från Uppsala.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar