söndag 24 juli 2011

Hoppboll

Förra veckan köpte jag en sån här:


Om det är nån som inte förstår vad det är så ska man ha ringen om benet och snurra runt bollen som man ska hoppa över. Jag visade den för min mamma som åkte och köpte en likadan, den hade de med sej när de åkte till High Chaparall. Där blev det lite tävling om vem som kunde hoppa flest hopp, jag tror att mitt ett kusinbarn hoppade 214 hopp, mamma klarade 200 hopp. Igår hoppade jag 248 hopp, det var jobbigt.

Förra veckan köpte jag lingarn som jag tänkte sticka en tröja av, det blev inte bra. Då försökte jag göra en sjal, det blev inte bra. Jag gör en annan sorts sjal den ser ut att bli bättre, det är ökning och minskning på vartannat varv så igår kväll testade jag olika sätt att öka och minska. Jag gjorde en stickad uppläggning istället för korsuppläggning, det blev mycket finare.

Idag har jag växlat pengar och det sista ska packas. I. är väldigt pirrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar